*FaMilY No 1*

By: Khadijah Mohamed

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 18-Aug-2015 22:46 Email | Share | | Bookmark
Keluarga kami terkini

Lama tak letak gambar... ini sedikit gambar keluarga kami pada hari raya puasa yg lepas...


Monday, 15-Jul-2013 12:15 Email | Share | | Bookmark
Kembali semula

 
 
 
View all 42 photos...
Sudah bertahun tidak masuk ke alam fhotopags ini... teringat semula.... nasib baik masih ingat password... tenung gambar2 lama terasa sayu di hati... gambar anak2 byk dalam fotopages ini... rindu pula masa dulu2 semasa mereka kecil...
Sekarang anak2 sudah ramai ke alam remaja...

Diam tak dia keluargaku dikurnia lagi seorang ahli baru yg sangat comel bagi kami...
Nur Aisyah Az Zahra binti Ibrahim...lahir pada 16 Julai 2013... dan esok genaplah usianya setahu..
Kehadirannya membuat aku gembira selalu.. melihat wajahnya membuatku hilang segala duka......
Ecah memang penawar hati ibu.............


Friday, 28-Oct-2011 04:09 Email | Share | | Bookmark
Masa merubah segalanya....

Begitu capat masa berlalu... anak2 ku yg dulu kecil2 belaka kini sudah besar, ada yang sudah remaja...semoga mereka tabah menghadapi perjalanan hidup ini kini dan selagi hayat dikandung badan...


Monday, 1-Feb-2010 08:52 Email | Share | | Bookmark
Salam...

gambar raya 2009
Lama betul tak update fotopage ni... setahun lebih dah rasanya... sejak beberapa tahun kebelakangan ni agak sibuk..sibuk macam2... usia pun dah meningkat banyak.. heheh...terasa cepatnya masa berlalu.....rindu pula pada kawan2 yg selalu bg komen kat sini...apa khabar agaknya kawan2 semua.... Walau pun dah lepas sebulan.. nak juga saya ucapkan kepada kawan2 SELAMAT TAHUN BARU 2010... Semoga semuanya sihat dah gembira selalu


Thursday, 11-Dec-2008 14:57 Email | Share | | Bookmark
Adam bersunat

 
 
 
View all 4 photos...
16hb November hari bersejarah buat Adam kerana jadi lelaki sejati..heheh




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net